sobota, 21 lutego 2015

Fashion Week 2015

Witam!
Dziś przychodzę do Was z nowym wpisem...
Oglądam wielkie pokazy Światowej mody z Paryża , Nowego Jorku , Londynu. Jestem pod wrażeniem kolorów , jakie śmiało wkroczyły na wybiegi...
Wielcy kreatorzy nie próżnują , muszę przyznać że jest dosyć zróżnicowana prezentacja.
Oprócz pasteli , które pojawiły się na wiosnę wkroczyły kolorowe wzory geometryczne, wróciły kratki..
Kratki łączone z gładkimi tkaninami, futrem , skórą [ myślę ,że ekologicznym] , ładnie wkomponowane elementy w całokształt.

Te wzory przyciągnęły moją uwagę .
Teraz kolej na moją ulubioną modelkę ;Cara Delavinge
Cara -
dziewczyna bardzo utalentowana z zamożnej rodziny. Choć rodzina widziała pewno ją w poważnym zawodzie gdzie ona dopięła swego . Lubi ją szereg wielkich projektantów , ja oczywiście też.

Pozdrawiam Helena 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog i post .
    Ja również bardzo lubię Carę Delavinge :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie by było zobaczyć taki pokaz na żywo. To musi być niesamowite!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń