niedziela, 15 lutego 2015

Nowa w Blogosferze.

Witam. !

Mam na imię Helena i mam chęć podzielić się z Wami swoim jednym dniem , ważnym z tygodnia.Interesuję się :
modą , podróżami, kocham naturę .
Ostatnio  mile wspominam wypad do Warszawy na pokaz muzyczny połączony z efektami świetlnymi w Pałacu w Wilanowie. Byłam pod wrażeniem w momencie podkładu muzycznego , jakim był walc w rytm efektów specjalnych . Duże wrażenie zrobiła postać kobiety w kapeluszu (modystka).  
Na koniec przesyłam wam zdjęcia z Wilanowa :) .
Pozdrawiam
Helena

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog , ładny design i styl pisania .:)
    Zdjęcia są bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia i styl pisania pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam ochotę trochę popisać o modzie. :)

      Usuń
  3. Życzę powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń